Informace

Výrobci

Napsali o nás

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Trochu delší dodací lhůta, než jsem zvyklý, ale vyplatilo se čekat, podkolenky padnou jak ulité, hřejivé, prostě skvělé.

2018-01-15

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Doporučuji.

2016-12-17

Dodání zboží

Při celkové objednávce přesahující částku 1500 Kč je doprava zdarma.

Využíváme služeb České pošty. Každé zboží má váhu v gramech a celková váha objednávky je vždy zobrazena v nákupním košíku. nabízíme dva druhy dopravy:Uložit a zůstat

1. Doporučená zásilka (0-990 gramů) / cenný balík (991-19000 gramů)

od 60 Kč (objednávky od 1500 Kč zdarma)

2. Balík Do ruky

od 105 Kč (objednávky od 1500 Kč zdarma)

Všechny ceny dopravy jsou uváděny včetně DPH.

Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 4pracovních dnů, ve vyjímečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na uvedenou adresu. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající a to na území celé České republiky. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad, který je zároveň záručním listem. Při převzetí zboží od přepravní služby resp. pošty si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen, doporučujeme, abyste uvedli tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby, pošty.

V případě, že je přepravní obal natolik poškozen a lze se domnívat, že i dodané zboží bude v důsledku vzniku poškození při přepravě vadné, nemá spotřebitel povinnost takovou zásilku přebírat a ihned tak uplatnit při převzetí rozpor s kupní smlouvou. O nepřevzetí zásilky z důvodů jejího poškození, kdy se jedná o rozpor s kupní smlouvou, uveďte tento svůj projev vůle do předávacího protokolu přepravce, pošty.

Konkrétní způsob dopravy si zvolí zákazník sám.